Eco Machines

Zadání: Zviditelnit firmu ve virtuálním světě s co nejnižší finanční podporou a co nejefektivnější penetrací segmentu, přenesení portfolia produktu do virtuálního světa – tvorba e-shopu. 

Insight: Firma se svými produkty zaměřuje na kontrakty v B2B sektoru. Portfolio firmy je složeno zásadně z kvalitních značek průmyslové čistící techniky, distributor EcoMachines přináší tak nejkvalitnější produkty pro úklid hal, komerčních prostorů a dezinfekci místností. Přidaná hodnota produktů je tvořena záručním a pozáručním servisem, dlouholetá praxe v oboru, náhradní díly skladem, kladné reference, možnost kvalifikace personálu, který bude s produkty EcoMachines pracovat. Působení firmy je celorepublikové, časově je EcoMachines flexibilní. Není na snaze poskytnout na e-shopu komplexní ceník, oproti konkurenci jsou ceny vyšší, ale v porovnání s kvalitou produktů je EcoMachines nabídka daleko spolehlivější. Dostaneli se obchodní zástupce podniku do osobního kontaktu s poptávajícím, je výsledná spolupráce takřka jistá. E-shop musí být účelový, esteticky korespondující s již existujícím webem a logem, firemními barvami a tedy i barvami výrobce, kterého EcoMachines v ČR zastupuje. Jednatele společnosti mají poměrně vysoké nároky co se týče praktičnosti a technické povahy e-shopu, je potřeba aby bylo snadné vkládání produktů, a uživatelsky byl snadný k porozumění a orientaci. Grafika e-shopu by měla být moderní a neměla by „přehlušovat“ portfolio produktů a služeb. 

Výsledek tvorby e-shopu a příslušné grafiky: Jak lze vidět bannery na e-shop graficky i barevně plně odpovídají zadání klienta, jsou lehké, nepoutají veškerou pozornost ani nezaniknou. Podnikatelský záměr oslovuje B2B sektor a tak účelnost e-shopu je přednější než jeho designová stránká, stejně tak produkty jsou průmyslového charakteru a tak nebylo potřeba grafiku předimenzovat a nutně oživit jakoukoli nadstavbou. E-shop je snadný k zorientování a jeho struktura je chronologicky řazena. Pro informování stálých zákazníků EcoMachines byl sestaven a graficky podpořen newsletter, který obsahoval i vítací slevu na produkty, která má za úkol přimět stálé klienty se registrovat a vytvořit si osobní profil, který skýtá nesčetně výhod pro obě strany. 

Grafické zpracování webu důmyslně spojuje bannery, a opticky má návštěvník pocit, že se jedná o jeden dlouhý nekončící pruh informací. Propojení docílí, že po chvíli nebude vnímán vzhled banneru ale sdělení, které nese. E-shop je šedý, monochromatický, aby se pozornost klienta věnovala produktům, které jsou na bílém poli, a došlo k vizuální přesycenosti, která je kontraproduktivní. 

 

 

 

 

Výsledek propagace EcoMachines: 

Komunikace a přiblížení ke zvolenému segmentu jsme na základě analýzy stakeholders firmy uvážili rozdělit do několika kroků – online komunikace skrze Google Ads, následně offline komunikace – bannery v (poblíže) průmyslových zónách ve městě, kde EcoMachines podniká. Dalším větším krokem bude reklama na Heuréce, a portálech pro B2B sektory, případně byla navržena účast na veletrzích (For Arch, For Gastro, apod.). Správné zacílení je tou nejdůležitější částí tvorby propagace, neboť se nejedná o prodej spotřebního zboží a výběr mezi konkurenci a EcoMachines nelze ponechat „náhodě“, zda si někdo náhodou tohoto distributora všimne, či ne. 

Aktuálně se věnujeme společně s EcoMachines GoogleAds a v nejbližších měsících bude přidána OOH reklama v podobě banneru, na které se aktivně pracuje. Výsledky GoogleAds prvních měsíců nám slouží k prozkoumání aktuální poptávky, nastavení SEO, volby klíčových slov, penetrace trhu, atp. – nastavuje nám tedy pomyslné zrcadlo našich rozhodnutí a dává prostor ke změně vedoucí k rychlejšímu dosažení cíle. S jednateli bylo ujednáno navýšení cenových limitů, které je společnost ochotna věnovat do marketingové komunikace, a tím i vylepšení výsledků co se GoogleAds týče.

ŠEDÁ-TECHNIKA.png